Ο Δρ Άγγελος Σοφιανίδης είναι μέλος ΕΔΙΠ από το 2022 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Από το 2019 έως το 2022 εργάστηκε ως συνεργάτης ερευνητής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και από το 2020 ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Κύπρος). Έχει συμμετάσχει σε πολλά εκπαιδευτικά και ερευνητικά προγράμματα (ERASMUS+ KA2, KA3), με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αφορούν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ενώ το 2019-2020 είχε συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου για την ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην προώθηση και χρήση συνεργατικών προσεγγίσεων στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες ή στην εκπαίδευση STEAM, στη χρήση εμβυθιστικών τεχνολογιών στην Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες ή στην Εκπαίδευση STEAM και στην ένταξη των μαθητών/μαθητριών στην Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες ή στην Εκπαίδευση STEAM με σεβασμό στις διαφορετικές ανάγκες τους.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία, άρθρα σε πρακτικά ελληνικών και διεθνών συνεδρίων ενώ έχει επιμεληθεί την έκδοση Ειδικού Τεύχους σε επιστημονικό περιοδικό.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), μεταπτυχιακού διπλώματος στην Εκπαίδευση (Διδακτική της Χημείας και Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και πτυχίου Φυσικής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης σχετικά με την Ειδική Αγωγή και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
Σύντομο βιογραφικό
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
Sofianidis, A. (2022). Why Do Students Prefer Augmented Reality: A Mixed-Method Study on Preschool Teacher Students’ Perceptions on Self-Assessment AR Quizzes in Science Education. Education Sciences, 12(5), 329.
Kallery, M., Sofianidis, A., Pationioti, P., Tsialma, K., & Katsiana, X. (2022). Cognitive style, motivation and learning in inquiry-based early-years science activities. International Journal of Early Years Education, 1-19.
Sofianidis, A., & Kallery, M. (2021). An Insight into Teachers’ Classroom Practices: The Case of Secondary Education Science Teachers. Education Sciences, 11(10), 583.
Sofianidis, A., Meletiou-Mavrotheris, M., Konstantinou, P., Stylianidou, N., & Katzis, K. (2021). Let students talk about emergency remote teaching experience: Secondary students’ perceptions on their experience during the COVID-19 pandemic. Education Sciences, 11(6), 268.
Stylianidou, N., Sofianidis, A., Manoli, E., & Meletiou-Mavrotheris, M. (2020). “Helping Nemo!”—Using Augmented Reality and Alternate Reality Games in the Context of Universal Design for Learning. Education Sciences, 10(4), 95.