Λυκομήτρου Σόνια

ΕΔΙΠ

Γνωστικό Αντικείμενο: Διδακτική Μεθοδολογία – Πρακτική Άσκηση
ΦΕΚ: ΦΕΚ. 1621/06.07.2022 τ. Γ΄
Γραφείο: 213
Τηλέφωνο: 2385055105
E-mail: slikomitrou@uowm.gr
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος
2223ΕΕκπαιδευτική έρευνα-δράση. Μία μεθοδολογία υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου
0727ΕΗ συμμετοχή των παιδιών στη συνδιαμόρφωση των παιδαγωγικών πρακτικών του νηπιαγωγείου
0705ΕΠαιχνίδι και Παιδαγωγική του Παιχνιδιού
2213ΥΠρακτική Άσκηση: Αναλυτικά Προγράμματα - Παρατήρηση - Αναστοχασμοί
2219ΥΠρακτική Άσκηση: Διερεύνηση, Σχεδιασμός και Ανάληψη Εκπαιδευτικού Έργου
Η Σόνια Λυκομήτρου είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ. και του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Π.Δ.Μ., κάτοχος μεταπτυχιακού και διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο οποίο έχει επίσης διατελέσει μεταδιδάκτορας. Έχει υπηρετήσει ως Νηπιαγωγός στην Δημόσια Πρωτοβάθμια εκπαιδευση για 20 χρόνια, ενώ από το 2017 έως το 2021  έχει  επιλεγεί ως ακαδημαϊκή υπότροφος στο Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας για να διδάξει παιδαγωγικά μαθήματα. Από το 2022 εργάζεται ως  Ε.ΔΙ.Π. στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με αντικείμενο την Διδακτική Μεθοδολογία & Πρακτική Άσκηση. Είναι μέλος της επιστημονικής ομάδας στο πρόγραμμα VOICE  (Voicing children Opportunities Interaction Collective decision making Education) «Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση», ενώ παλαιότερα υπήρξε μέλος της ερευνητικής ομάδας στο έργο: TOCSIN (Teacher support Confronting Social Inequalities) «Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν σε θέματα που αφορούν στην διερεύνηση και κατανόηση των προσωπικών θεωριών των εκπαιδευτικών, στην ενίσχυση των δημοκρατικών εκπαιδευτικών πρακτικών στην προσχολική εκπαίδευση και στην υποστήριξη της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών, με έμφαση στον ρόλο του εκπαιδευτικού ως ερευνητή και αναστοχαζόμενου επαγγελματία. Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις σε πολλά ευρωπαϊκά και πανελλήνια συνέδρια καθώς και σε ημερίδες. Έχει επίσης δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα κριτών.

Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα

© 2016 nured.uowm.gr