Η Ιόλη Ανδρεάδη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια «Θεατρικής Τέχνης και Εκπαίδευσης» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Π.Δ.Μ.. Είναι διδάκτορας της Ομάδας για την Έρευνα της Performance του Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του King's College London (υποτροφία Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης) και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Σκηνοθεσία από τη Royal Academy of Dramatic Art. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σε Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Π.Δ.Μ., Ε.Κ.Π.Α., Πάντειο, King’s College London, Brooklyn College, Τ.Ε.Π.Α.Κ., κ.ά.). Έχει συνεργαστεί ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια με το King’s College London και με το Εργαστήριο Κυτταρικής Νευροβιολογίας και Νευροφυσιολογίας του Ε.Κ.Π.Α.. Το συγγραφικό της έργο και τα ερευνητικά ενδιαφέροντά της επικεντρώνονται στη θεατρική τέχνη και εκπαίδευση ως θεωρία και πράξη, στις θεατρικές και επιτελεστικές σπουδές και στο διάλογο θεάτρου, νευροεπιστήμης και εκπαίδευσης. Ειδικεύεται στη συγγραφή θεατρικών έργων, πρωτότυπων και διασκευών, 15 εκ των οποίων έχουν εκδοθεί (βραβείο Υπ.Πο. 2005). Από το 2003 διεξάγει έρευνα, γράφει και σκηνοθετεί θεατρικές παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έχοντας λάβει χορηγίες από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και έχοντας παρουσιάσει περισσότερες από σαράντα παραγωγές (Αθήνα, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Ρώμη, Σόφια, Φιλιπππούπολη). Το έργο της στο εξωτερικό έχει υποστηριχθεί από το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια. Εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους. Έχει δημοσιεύσει δύο πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, ενώ το 2020 εκδόθηκε η διατριβή της για το θέατρο και την τελετουργία.
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
Ανδρεάδη, Ι. (2023). Θέατρο και Εκπαίδευση, Θεωρία και Πράξη. Αθήνα: Κάπα Εκδοτική.
Andreadi, I. (2023). On Women in Ancient Greek Culture, Drama and Education. International Journal of Scientific Research and Management 11 (06) 2321-3418 doi: 10.18535/ijsrm/v11i06.el01
Andreadi, I. (2023). A Study on Ambiguity: Pedagogy and Creation in Ancient Greek Culture, Education and Drama. Journal of Education, Society and Behavioural Science 36 (9) 2456-981X
Ανδρεάδη, Ι. (2020). Performance, Θεωρία και Πράξη, Σκηνοθεσία, Φιλοσοφία, Πολιτισμός. Αθήνα: Κάπα Εκδοτική.
Andreadi, I. (2020). Anastenaria, Ritual, Theatre, Performance, An Experiential Study. Athens: Kapa Publishing House.
Andreadi, I. (2016). Reimagining the witness in the eternal city. Who is the last of the Cencis. Ανακτήθηκε από
https://blogs.kcl.ac.uk/english/2016/03/15/reimagining-the-witness-in-theeternal-city-who-is-the-last-of-the-cencis