Science Teachers’ inquiry – “Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα”

Σε διενέργεια

Ακρωνύμιο: STI
Πηγή χρηματοδότησης:
Διάρκεια: 01/01/2020 έως 31/01/2023
Προσωπική Ιστοσελίδα: https://sti.web.uowm.gr/
Επιστημονικός υπεύθυνος: Καριώτογλου Πέτρος


Βασικός σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προτείνει τρόπους ενίσχυσης των διερευνητικών πρακτικών φοιτητών και υπηρετούντων εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών (ΦΕ), όπως και διευκολυντών / μουσειοπαιδαγωγών σε περιβάλλοντα μη τυπικής εκπαίδευσης ΦΕ και Τεχνολογίας.

Πιο συγκεκριμένα, στο ερευνητικό αυτό πρόγραμμα θα διερευνηθούν απόψεις και πρακτικές μελλοντικών και υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε σχέση με τη διερεύνηση στην περιοχή διδασκαλίας και μάθησης των ΦΕ.

Επιπλέον, θα επιχειρήσουμε να συσχετίσουμε απόψεις και πρακτικές, δηλ. να εξετάσουμε αν οι απόψεις καθοδηγούν τις πρακτικές ή το αντίστροφο ή δεν υπάρχει κάποια σχέση.

© 2016 nured.uowm.gr