CHILD: Challenging of pre-schools for an innovative and creative environment

Σε διενέργεια

Ακρωνύμιο: CHILD
Πηγή χρηματοδότησης:
Διάρκεια: 01/02/2022 έως 01/02/2024
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://www.cs.ucy.ac.cy/seit/child-erasmus-project/
Επιστημονικός υπεύθυνος: Μπράτιτσης Θαρρενός

Με την υλοποίηση του έργου CHILD, η κοινοπραξία αναλαμβάνει μια καινοτόμο προσέγγιση για την εισαγωγή της ψηφιοποίησης στα νηπιαγωγεία και την προετοιμασία των δασκάλων προσχολικής ηλικίας για νέες μεθοδολογίες και πρακτικές διδασκαλίας. Η στρατηγική του έργου στοχεύει στην επιτυχή υλοποίηση όσον αφορά τον προγραμματισμό δραστηριοτήτων, την υλοποίηση, την παρακολούθηση και την υποβολή εκθέσεων, τον ποιοτικό έλεγχο και το κλείσιμο. Η μεθοδολογική προσέγγιση αποτελεί μία από τις νέες προτεραιότητες για την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης βάσει της σύστασης της Επιτροπής καθώς και του κώδικα πρακτικής των ιδρυμάτων εταίρων. Με βάση τη διευθέτηση των δραστηριοτήτων του έργου και την τεχνογνωσία των εταίρων, θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις αρχές για τη μεταφορά γνώσεων και την πρόσβαση σε επαγγελματικές γνώσεις, καθώς και στις αρχές για τη συνεργατική και συμβατική έρευνα όσον αφορά την ιδιοκτησία των αποτελεσμάτων που παράγονται στο έργο και την πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία. Η πρόταση CHILD, λοιπόν, αναλαμβάνει να δημιουργήσει: - Εγχειρίδιο Αναπτυξιακά Κατάλληλης Πρακτικής (DAP) και Εκπαίδευση για Εκπαιδευτικούς Προσχολικής ηλικίας (PR1) που θα συμβάλει στην αναβάθμιση των ικανοτήτων των δικαιούχων-στόχων. -Εφαρμοσμένες Δραστηριότητες DAP και Εκπαιδευτική Βιβλιοθήκη Ψηφιακών Πόρων (PR2), με σκοπό να επηρεάσει άμεσα τον εμπλουτισμό των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης των παιδιών και - CHILD Καινοτόμο και Δημιουργικό Ψηφιακό Περιβάλλον βασισμένο στο Διαδίκτυο (PR3) για την παροχή ενός πλήρους περιβάλλοντος υποστήριξης τη μεθοδολογία που δημιουργήθηκε (από το PR1), τις δραστηριότητες και τη βιβλιοθήκη πόρων (από το PR2) και τις κινούμενες διαδραστικές δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν επίσης κατά τη διάρκεια του PR3. Ένα τέτοιο εργαλείο εγγυάται ευκολία πρόσβασης, ευκολία χρήσης και μέγιστη διάδοση των δραστηριοτήτων διδασκαλίας και μάθησης του νηπιαγωγείου. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων αυτών των αποτελεσμάτων του έργου θα γίνει μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με τη μορφή διαδικτυακών σεμιναρίων και του μεριδίου βέλτιστων πρακτικών στον τομέα αυτό.

Η κοινοπραξία του έργου CHILD αποτελείται από:
Πανεπιστήμιο Κύπρου (Εργαστήριο SEIT - Συντονιστής)
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (ΠΤΝ - Εργαστήριο ΔηΚαιΤΕ)
Association for Internationalization of Education and Science (The Republic of North Macedonia)
VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETAS (Lithuania)
Fraud Line Enterprise Risk Management and Compliance
Services (Greece)

© 2016 nured.uowm.gr