7ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Οι Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο”

Την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου Οι Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο με θέμα, «Υπερβαίνοντας τα όρια της τυπικής και μη εκπαίδευσης μικρών παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον» το οποίο διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Παιδαγωγικής Σχολής στη Φλώρινα, από 19 έως 21 Οκτωβρίου 2012.

Η επιτυχία του συνεδρίου τεκμηριώνεται από:

  • Την υψηλή συμμετοχή στις διαδικασίες του, καθώς οι συμμετέχοντες/ουσες, παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία, ήταν περισσότεροι από 400, πανεπιστημιακοί και ερευνητές, σχολικοί σύμβουλοι, εν ενεργείαεκπαιδευτικοί, μεταπτυχιακοί απόφοιτοι και προπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες της Παιδαγωγικής Σχολής. Συμμετέχοντες οι οποίοι παρακολούθησαν 4 προσκεκλημένες ομιλίες, 2 συμπόσια, 48 προφορικές παρουσιάσεις, 10 εργαστήρια και 6 αναρτημένες παρουσιάσεις που συγκρότησαν το συνέδριο.
  • Τους υψηλού κύρους προσκεκλημένους ομιλητές και ομιλήτριες τουσυνεδρίου, οι οποίοι/ες με τις ομιλίες τους παρουσίασαν τον προβληματισμό που βρίσκεται στο επίκεντρο του επιστημονικού ενδιαφέροντος σχετικά με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και την Προσχολική Αγωγή σε διεθνές επίπεδο.
  • Τη συμμετοχή πανεπιστημιακών και ερευνητών από οκτώ Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης από την Ελλάδα και την Κύπρο, γεγονός που καταδεικνύει όχι απλά την ύπαρξη, αλλά την εδραίωση μιας ερευνητικής κοινότητας με αντικείμενο τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και του Περιβάλλοντος στο νηπιαγωγείο. Την διαπίστωση αυτή επιβεβαιώνει αφ’ενός η τακτή διεξαγωγή του Συνεδρίου τα τελευταία 12 χρόνια και αφ’ετέρου από ο ζωηρός προβληματισμός που αναπτύχθηκε στη διάρκεια του συνεδρίου με έναυσμα την ποιότητα των παρουσιάσεων.
  • Το έντονο ενδιαφέρον των Σχολικών Συμβούλων Προσχολικής Αγωγής για συμμετοχή και παρουσίαση εργασιών στο συνέδριο καθώς επίσης και η κινητοποίηση εκπαιδευτικών της προσχολικής αγωγής είτε να παρουσιάσουν εργασίες είτε να παρακολουθήσουν τις συνεδρίες. Εξ ίσου έντονο ενδιαφέρον και συμμετοχή καταγράφηκε από τη μεριά των φοιτητών/τριων της Παιδαγωγικής Σχολής, οι οποίοι/ες επιπλέον διεκπεραίωσαν με ευθύνη, συνέπεια και θάρρος το διαδικαστικά και οργανωτικό κομμάτι του συνεδρίου, πράγμα πολύ σημαντικό για την επιτυχία του Συνεδρίου, αλλά και την ίδια την συγκρότησή τους.

Ιστότοπος του συνεδρίου (conference website)

© 2016 nured.uowm.gr