Μαθησιακά αποτελέσματα
Μέθοδοι διδασκαλίας (άμεσες και έμμεσες). Πλάνο ημερήσιου μαθήματος. Θέματα κινητικών δεξιοτήτων (χρήση μικρών και μεγάλων υλικών). Θέματα Μουσικοκινητικής. Βήματα για το σχεδιασμό του προγράμματος: ανάπτυξη ενός εννοιολογικού πλαισίου, καθορισμός των στόχων του προγράμματος, αξιολόγηση, εφαρμογή του. Μικροδιδασκαλίες από φοιτήτριες/τές. Συζήτηση, σχολιασμός, τεχνικές αξιολόγησης.
Γενικές ικανότητες
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Ομαδική εργασία
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο μαθήματος
Περιεχόμενο μαθήματος: Μέθοδοι διδασκαλίας (άμεσες και έμμεσες). Πλάνο ημερήσιου μαθήματος. Θέματα κινητικών δεξιοτήτων (χρήση μικρών και μεγάλων υλικών). Θέματα Μουσικοκινητικής. Βήματα για το σχεδιασμό του προγράμματος: ανάπτυξη ενός εννοιολογικού πλαισίου, καθορισμός των στόχων του προγράμματος, αξιολόγηση, εφαρμογή του. Μικροδιδασκαλίες από φοιτήτριες/τές. Συζήτηση, σχολιασμός, τεχνικές αξιολόγησης.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι - αξιολόγηση
Τρόπος παράδοσης |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών |
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος: Eclass, Powerpoint, Video Χρήση μαθησιακών βοηθημάτων βασισμένων σε ΤΠΕ: Eclass, Powerpoint, Video Χρήση ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση: Powerpoint, Video Χρήση ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών: Powerpoint, Video Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με τους φοιτητές: Eclass, email |
Οργάνωση διδασκαλίας |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις
|
20
|
Σεμινάρια
|
12
|
Εργαστηριακή άσκηση
|
12
|
άσκηση πεδίου
|
12
|
πρακτική
|
17
|
καλλιτεχνικο εργαστήριο
|
12
|
διαδραστική διδασκαλία
|
12
|
project
|
12
|
συγγραφή εργασίας
|
4
|
καλλιτενική δημιουργίας
|
12
|
Σύνολο Μαθήματος |
125 |
|
Αξιολόγηση φοιτητών |
1. Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου. 2. Πρόοδος. 3. Κατ΄οίκον εργασία. 4. Προφορική παρουσίαση εργασίας. 5. Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας. 6. Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις. 7. Παρακολούθηση φοιτητών κατα την εκτέλεση εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων. 8. Λήψη από τους φοιτητές συστηματικών σχολίων στο μέσον του εξαμήνου. 9. Διασφάλιση διαφάνεια στην αξιολόγηση της επιδοσης των φοιτητών: ΜΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ |
Συνιστώμενη βιοβλιογραφία
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Τσαπακίδου, Α. (2014). Απο το παραδοσιακό στο σύγχρονο παιχνίδι. Θεσσαλονίκη: Σταμούλης.
Thiesen, P. (2013). 420 παιδικά παιχνίδια. Για την απόκτηση σωματικών, πνευματικών, κοινωνικών και δημιουργικών δεξιότητων.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Review of educational research
ΟΜΕΠ
Asian Journal of Humanities and Social Studies
HAPE
MENON