Παπαδοπούλου Ευαγγελία

Επίκουρη Καθηγήτρια

Γραφείο: 110
Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές/φοιτήτριες: Τρίτη: 15.00-16.00 & Τετάρτη: 12.00- 13.00 - Κατόπιν συνεννόησης με τη διδάσκουσα στο μέιλ της: epapadopoulou@uowm.gr
Τηλέφωνο: 2385055106
E-mail: epapadopoulou@uowm.gr
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος
2218ΥΕΔραστηριότητες Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο
1404ΕΣύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδακτική των Μαθηματικών
Η Παπαδοπούλου Ευαγγελία είναι επίκουρη καθηγήτρια της Διδακτικής των Μαθηματικών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, της Σχολής των Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Σπούδασε Νηπιαγωγός στο ΤΕΠΑΕ (Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) του ΑΠΘ. Στο ίδιο Τμήμα ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές της σπουδές. Έχει διδάξει στο ΤΕΠΑΕ σε προπτυχιακό επίπεδο. Επίσης, έχει εργαστεί ως νηπιαγωγός σε δημόσια νηπιαγωγεία και ως ΕΔΙΠ στο ΤΕΠΑΕ στην πρακτική άσκηση των φοιτητών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη γενίκευση των μαθηματικών εννοιών και την ανάπτυξή της στις μικρές ηλικίες εκπαίδευσης. Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

1) Dogani, K., & Papadopoulou, E. (2022): Preschool children’s understanding of the musical concept of tempo by engaging in strategies from mathematical generalisation, Early Years. https://doi.org/10.1080/09575146.2022.2155623

2) Papadopoulou, E. (2020). Recognizing pattern rules in an early childhood classroom: The role of manipulatives. Educational journal of the University of Patras Unesco chair, Vol. 7(2), 58-69.

3)  Tzekaki, M., & Papadopoulou, E. (2019). Generalization in early arithmetic. In U. T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis (Eds.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2373-2381. Utrecht, the Netherlands: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME.

4) Παπαδοπούλου, Ε. (2018). Μαθηματική γενίκευση στην προσχολική ηλικία: το εκπαιδευτικό υλικό στο πεδίο των κανονικοτήτων. Στο Χ. Σκουμπουρδή, & Μ Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης», 282-292.

5) Tzekaki, M., & Papadopoulou, E. (2017). Teaching intervention for developing generalization in early childhood: the case of measurement. Proceedings of the 10th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dublin, Ireland: University of Dublin.

Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα

© 2016 nured.uowm.gr