Ο Σταμάτης Γαργαλιάνος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο «Θεατρική Αγωγή-Διοργάνωση Θεατρικών Εκδηλώσεων», από τον Σεπτέμβριο του 2015. Στο Πανεπιστήμιο PARIS-IX-Dauphine εκπόνησε διδακτορική διατριβή (1988-1994). Είναι κάτοχος Μάστερ (D.E.A.) κοινωνιολογίας-οικονομίας (Developement et Civilisation) στο Πανεπιστήμιο PARIS-II (Pantheon) (1988). Στο Πανεπιστήμιο PARIS-III-Sorbonne Nouvelle τελείωσε τις βασικές σπουδές Θεατρολογίας (1985). Συνέχισε με δεύτερο πτυχίο Θεατρολογίας, την επόμενη χρονιά, (1986-πτυχίο Maitrise). Στη συνέχεια και στο ίδιο Πανεπιστήμιο ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές θεατρολογίας τις οποίες ολοκλήρωσε το 1987-(D.E.A.). Είναι πτυχιούχος Πανεπιστημίου Μακεδονίας (1980). ΄Εχει συγγράψει 15 (δεκαπέντε) μονογραφίες - Οι τελευταίες 5 εκδόσεις είναι οι:
Οργάνωση Θεατρικών Παραστάσεων # Δραματοποίηση # Θεατρικό Παιχνίδι # Θεατρική Αγωγή # Ο εκπαιδευτικός ως performer. ΄Εχει συγγράψει 18 (δέκα οκτώ) άρθρα σε διεθνή ηλεκτρονικά περιοδικά (ενδεικτική αναφορά εδώ των 3 τελευταίων):
Methods of attracting the attention and interest of pupils and students: Specific communicative techniques στο διεθνές ηλ. περιοδικό International Journal of Latest Research in Humanities and Social Science (IJLRHSS), τον Ιανουάριο του 2021 #
Expanding arts in balkan countries: methods of approach and mutual collaboration between different cultures - στο International Journal of Art and Art History (IJAAH) - Ιανουάριος 2021 #
Examining the teachers’ views regarding the usefulness of dramatization in primary education based on non-parametric statistical tests – στο διεθνές ηλ. περιοδικό International Journal Arts Education Society – Οκτώβριος 2021. ΄Εχει λάβει μέρος σε 31 (τριάντα ένα) διεθνή συνέδρια, στα πρακτικά των οποίων έχουν αναρτηθεί τα εξής άρθρα του (ενδεικτική αναφορά εδώ των 2 τελευταίων): #
Theater Education: Short Games’ cataloging and classification based on books and practice in the educational system - στο 32ο Διεθνές Συνέδριο του ΙΠΟΔΕ. 22-23 Μαϊου 2021 #
Students views on Vocational Guidance: Findings on chronic deficits – suggestions to meet students needs - στο 22ο International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities - Ιούνιος 2021.
Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα