Χρήστου Κωνσταντίνος

Επίκουρος Καθηγητής

Γνωστικό Αντικείμενο: Μαθηματικά και η Διδασκαλία τους
ΦΕΚ: 820/Γ/30.6.2014
Γραφείο: 110
Τηλέφωνο: 23850-55158
E-mail: kchristou@uowm.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: https://sites.google.com/site/christoukp/
To 1999 πήρα το πτυχίο του Τμήματος Μαθηματικών, από τη Σχολή Θετικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σαν να μην έφτανε αυτό, το 2001 πήρα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διδακτική της Επιστήμης (MSc. in Science Education) με ειδίκευση στη Διδακτική των Μαθηματικών, από το Centre for Science Education, του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης, στη Σκοτία, U.K. Το 2009 ολοκλήρωσα τη διδακτορική μου διατριβή με τίτλο "Εννοιολογική Αλλαγή στα Μαθηματικά – Η Περίπτωση της Άλγεβρας" (https://sites.google.com/site/christoukp/home/vitae/p-1) και έλαβα Διδακτορικό Δίπλωμα στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, από το Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Επαγγελματική εμπειρία

Από το 2009 έως το 2013 δούλευα με συμβάσεις έκτακτου διδακτικού προσωπικού (ΠΔ 407/80) στα Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης και την ΑΣΠΑΙΤΕ. Διδάσκω ως επισκέπτης καθηγητής στα Διατμηματικά - Διαπανεπιστημιακά Μεταπτυχιακά Προγράματα Σπουδών “Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών (http://www.math.uoa.gr/me/)” και “Διδακτική των Μαθηματικών (http://mathmast.uowm.gr/)”.

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

Τα γενικότερα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα αφορούν τη διδασκαλία και τη μάθηση των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα μελετώ ζητήματα γνωστικής ανάπτυξης των μαθηματικών εννοιών, και συχνά επικεντρώνω στην έννοια του αριθμού. Έτσι διερευνώ τον τρόπο με τον οποίο κατανοείται ο αριθμός από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ανθρώπου μέχρι τις τελευταίες τάξεις του σχολείου και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να παρέμβουμε διδακτικά για να ενισχύσουμε την κατανόηση.

 
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠότε ο πολλαπλασιασμός μεγαλώνει? Μια διδακτική παρέμβαση με χρήση επιτραπέζιου παιχνιδιού με κάρτες - Αποστολάκη, Δ.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μ.Π.Σ. «Διδακτική Μεθοδολογία & Αναλυτικά Προγράμματα», ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση λεκτικής επικοινωνίας κατά τη συνεργατική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές ΣΤ’ τάξης Δημοτικού - Δούλγερη Μ.
Είδος Συμμετοχήςμέλος συμβουλευτικής/εξεταστικής επιτροπής
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία στο Διαπανεπιστημιακό – Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών»
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΧρήση Γραμμάτων ως Μεταβλητές - Τρόποι κατανόησης από τους Μαθητές & Τρόποι εμφάνισης στα Σχολικά βιβλία του Γυμνασίου, Στέλλα Δημητρακοπούλου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΛάθη και δυσκολίες των μαθητών Ε’ και Στ’ Δημοτικού στην κατανόηση του κλάσματος ως μέρος του όλου - Καραδάκης, Σ.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΛάθη και δυσκολίες των μαθητών Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού στη σύγκριση δεκαδικών αριθμών - Τιμπαλέξης, Β.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2011
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςCultivating Future Mathematical Minds
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςCo-leader in one sub-project Funded by the Academy of Finland
Έτος2014
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΕρευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από ΟΤΑ και άλλους φορείς
ΤίτλοςResearch Program «Students’ Misconceptions with Mathematical and Scientific Concepts and Teaching Interventions»,
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμόςfunded by the Special Account for Research, University of Crete.
Έτος2012
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program «Students’ Misconceptions with Mathematical and Scientific Concepts and Teaching Interventions»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the Special Account for Research, University of Crete.
Έτος2011
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “ANALOGY: Human-The Analogy Making Species”
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the FP6 NEST Program of the European Commission.
Έτος2010
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “ANALOGY: Human-The Analogy Making Species”,
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the FP6 NEST Program of the European Commission.
Έτος2009
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “The Problem of Conceptual Change and its Implications in Mathematics Education”
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςPYTHAGORAS I, funded by E.U. and National Funds EPEAEK ΙΙ.
Έτος2006
The 10th International Conference on Conceptual Change Conceptual Change Meets Other Disciplines
Book of Abstracts Edited by: Konstantinos P. Christou & Haim Eshach, Φλώρινα, 84, 2016
Students’ interpretation of variables and the phenomenal sign of algebraic expressions
Christou, K. P., MENON: Journal of Educational Research, 4, 161-175, 2017
Natural Number Bias in Operations with Missing Numbers
Christou KP, ZDM Mathematics Education, 47(5), 747-758, 2015
The dual aspect of Natural Number Bias in Arithmetic Operations
Christou, K. P., Mediterranean Journal for research in Mathematics Education, 14, 107-121, 2015
What kinds of numbers do students assign to literal symbols? Aspects of the transition from arithmetic to algebra.,
Christou, K. P. & Vosniadou, S, Mathematical Thinking and Learning, 14(1), 1-27, 2012
What fills the gap between discrete and dense? Greek and Flemish students’ understanding of density
Vamvakoussi, X., Christou, K. P., Mertens, L., & Van Dooren, W, Learning and Instruction, 21(5), 676–685, 2011
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού σε πράξεις με φυσικούς αριθμούς και κλάσματα.
Κόρδα, Μ.Α., Μίχα, Ι., Χρήστου, Κ.Π., Στο Φ. Γούσιας (Επιμ.), Τα Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου Νέος Παιδαγωγός (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82301-2-5)., Αθήνα, 824-832, 2017
Natural Number Bias in operations - Beyond the size of numbers.
Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 931-942, 2017
Natural Number Bias as intuitive resasoning - A study of students' feel of certainty.
Kourti, S. K, Triantafillakos, A., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 837-847, 2017
Natural Number Bias in operations with integers
Bambi, K., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 950, 2017
Natural Number Bias when Reasoning with Rational Numbers and Unknown Operands
Pollack, C., Christou, K. P., Van Hoof, J., Van Dooren, W.,, 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 206, 2017
The Natural Number Bias also affects the representational form of arithmetic operation results.
Christou, K. P., 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 233, 2017
Testing the Number Navigation Game with Mathematics Educators
Kemos, A., Christou, K. P., Vamvakoussi, X.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 46-47, 2016
The Natural Number Bias in Arithmetic Operations when Negative Numbers are Introduced
Dimitriadis, T.E., Christou, K. P.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 73, 2016
New Insights on Natural Number Bias in Arithmetic Operations
Christou, K.P., Pollack, C., Vannuten, S., Van Hoof, J., Van Dooren, W., 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, 72, 2016
The Natural Number Bias in Arithmetic Operations: Beyond the Size of the numbers
Christou, K.P.,, 3rd International Conference - Education across Borders‖ Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
The Dual Aspect of Natural Number Bias in Arithmetic Operations.
Christou, K. P., 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus, 270-271, 2015
The Rational Number Navigation Game - A Serious Game for Developing Rational Number Knowledge
Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus., 655-656, 2015
Τρόποι επίδρασης της προκατάληψης του φυσικού αριθμού σε πράξεις, μέγεθος και διάταξη των ρητών αριθμών
Χρήστου, Κ. Π., , Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5), Θεσσαλινίκη, Ελλάδα,, 688-697, 2015
Χρήση γραμμάτων ως μεταβλητών, τρόποι κατανόησης από τους μαθητές και τρόποι εμφάνισης στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου
Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π., Η δύναμη των μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας, Πρακτικά του 32ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, (Ελληνική Μαθηματική Εταιρία), Καστοριά, Ελλάδα, 273-284, 2015
Μία βιωματική δραστηριότητα κατασκευής διαγραμμάτων συχνοτήτων σε παιδιά του Νηπιαγωγείου.
Γκατζιούρα, Κ., Ζωγράφου, Κ., Μακαρίκα, Α., Μιχαϊλίδου, Μ., Χρήστου, Κ.Π., Εργασία που παρουσιάστηκε στη 2η Ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο», Φλώρινα, Ελλάδα., , 2015
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις αριθμητικές πράξεις.
Χρήστου, Κ. Π., Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494)., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014
Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π.
Πως ερμηνεύουν οι μαθητές τα γράμματα-μεταβλητές & πώς αυτά εμφανίζονται στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου;, Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494), ΕΝΕΔΙΜ., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014
Mind the Gap! Considerations in the Development of a Rational Number Navigation Game,
Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 1st Meeting on Research on Domain-Specific Serious Games" of the International Scientific Research Community: WO.008.14N on Developing competencies in learners: From ascertaining to intervening., Leuven, Belgium., , 2014
Whole numbers bias in calculations with missing numbers – another chance for conceptual change.
Christou, K. P, 15th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Munich, Germany., 565-566, 2013
Helping students remedy the phenomenal sign bias: The case of a refutational lecture
Christou, K. P., 8th International Conference on Education, Samos, Greece, 643-648, 2012
Το Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα, Λύση και Κατηγοριοποίηση Εξισώσεων και Ανισώσεων
Αραμπατζής, Κ., Χρήστου, Κ. Π., Βοσνιαδου, Σ, Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 85-94, 2011
Τι αριθμητικές τιμές (δεν) παίρνουν οι μεταβλητές – Απαντήσεις Ελλήνων και Βέλγων μαθητών.
Χρήστου, Κ. Π., Βαμβακούση, Ξ., & Van Dooren, W., Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 539-548, 2011
Greek and Flemish students’ conceptual difficulties in the shift from (discrete) natural to (dense) rational numbers
Vamvakoussi, X., Mertens, L., Christou, K. P., & Van Dooren, W., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 1426-1427, 2011
Changing the way students interpret the phenomenal sign of algebraic expressions: The effect of direct instruction
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 648-649, 2011
Greek and Flemish students’ understanding of the density of rational numbers: More similar, than different.
Vamvakoussi, X., Christou, K.P., & Van Dooren, W., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, 249-256, 2010
Greek and Flemish students’ interpretation of the literal symbols as variables. In M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki (Eds.), Mathematics in different settings – Proceedings of the
Van Dooren, W., Christou, K.P., & Vamvakoussi, X., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, Vol. 4, pp. , 2010
How many numbers are there in an interval? Greek and Flemish 9th graders struggling with the density of numbers. Paper presented at the.
Vamvakoussi, X., Christou, K. P., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 63, 2010
Students’ Ways to Interpret Literal Symbols in Algebra – A Comparison Between Greek and Flemish Students.
Christou, K. P., Vamvakoussi, X., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 77, 2010
The Transition from Arithmetic to Algebra: Categorization and Solving of Equations and Inequalities
Arambatzis, K., Christou, K. P., & Vosniadou, S, 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium, 61-62, 2010
Η παρερμηνεία του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων - Μια διδακτική παρέμβαση.
Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή & Γ. Φεσάκης (Επιμ.), Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές – Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ρόδος, Ελλάδα., 229-308, 2009
Misinterpreting the use of literal symbols in Algebra
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Greece, 329-339, 2009
Students’ Tendency to Think of Literal Symbols as Natural Numbers.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands, , 2009
Transgressing the Barriers of Thinking with Natural Numbers in Understanding Variables in Algebra.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands., , 2009
Natural numbers and their interference in students’ interpretations of literal symbols in algebra..
Christou, K. P., & Vosniadou, S., XXIX International Congress of Psychology, Berlin, Germany., 128, 2008
Understanding the concept of variable – a teaching intervention to foster conceptual change.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 34, 2008
Unravelling the cognitive obstacles in mathematical reasoning.
VanDooren, W., Vamvakoussi, X., Christou, K. P. & Gillard, E, 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 47, 2008
Εννοιολογική Αλλαγή στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής στην Άλγεβρα.
Χρήστου, Κ. Π. & Βοσνιάδου, Σ.,, Εργασία που παρουσιάστηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, , 2008
Interpreting the sign of algebraic expressions.
Christou, K. P., Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X., 29th Annual meeting of Cognitive Science Society, Austin, TX, 1723, 2007
Conceptual change from equations to inequalities with no solution or with real number solution. In C. Sakonides, D., Desli, (Eds.), Typical and non-Typical mathematics: Characteristics, relationships, characteristics, relationships and interactions within the mathematics education
Arampatzis, K., Skiadaressis, P., & Christou, K. P., 2nd National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education, Athens, Greece, 637-638, 2007
Πως κατανοούν οι μαθητές τη χρήση των γραμμάτων στα μαθηματικά.
Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Χ. Σακονίδης & Δ. Δεσλή (Επιμ.), Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, Πρακτικά από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών, Αθήνα: Τυπωθήτω., 279-289, 2007
Students’ difficulties with algebraic expressions containing literal symbols
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 2nd European Cognitive Science Conference (EuroCogSci07), Delphi, Greece: Taylor & Francis Ltd., 881, 2007
Students’ interpretations of algebraic expressions in inequalities.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction, Budapest, Hungary., 293, 2007
Students’ Interpretation of the Use of Literal Symbols in Algebra – Α conceptual change approach.(pp. ). Prague:PME.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prague, Czech Republic, 171-172, 2006
Students’ interpretations of the use of literal symbols in inequalities
Christou, K. P. & Vosniadou, S., 5th International Conference on Conceptual Change., Stockholm, Sweden., , 2006
What can we gain from a conceptual change approach to the learning and teaching of mathematics?
Vosniadou, S., Vamvakoussi, X., & Christou, K. P., 4th Mediterranean Conference on Mathematics Education, Palermo, Italy., 435-446, 2005
How students interpret literal symbols in algebra: A conceptual change approach
Christou, K. P. & Vosniadou, S., XXVII Annual Conference of the Cognitive Science Society, Stresa, Italy, 453-458, 2005
Conceptual change in understanding the use of literal symbols in algebra.
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction., Nicosia, Cyprus., 846, 2005
Conceptual change in the transition from arithmetic to algebra
Christou, K. P., & Vosniadou, S., 4th European Symposium on Conceptual Change, Athens, Greece, 115-117, 2004
Γνωστικοί περιορισμοί στην κατανόηση της χρήσης των συμβόλων της άλγεβρας
Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Ν. Μακρής και Δ. Δεσλή (Επιμ.), Η Γνωστική Ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της νόησης -Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Γνωστικής Ψυχολογίας, Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός., 303-306, 2004
Une analyse socio-didactique du passage du calcul arithmétique à l'algèbre.
Christou, K. P., & Markidis, K., 7e Biennale de l’Eduaction et de la Formation, Lion, France., , 2004
Difficulties in solving algebra story problems
Christou, K. P., Reid, N., & Vosniadou, S., European Cognitive Science Conference, Osnavrück, 378, 2003
Students’ interpretations of literal symbols in algebra.
Christou, K. P. Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X., In S. Vosniadou, A. Baltas & X. Vamvakoussi (Eds.), Re-Framing the Conceptual Change Approach in Learning and Instruction, Elsevier Press., , 283-297, 2007

© 2016 nured.uowm.gr