Αλευριάδου Αναστασία
Αναπληρωτής Πρύτανη και Διευθύντρια Μεταπτυχιακού

Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο: Ειδική Παιδαγωγική - Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη
ΦΕΚ: 170/04-03-2010 τ.Γ.
Γραφείο: 114
Τηλέφωνο: 2385055085
E-mail: alevriadou@uowm.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://uowm.academia.edu/anastasiaalevriadou
Η Αναστασία Αλευριάδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας (Π.Δ.Μ.) στο γνωστικό αντικείμενο «Ειδική Παιδαγωγική - Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη» στο οποίο διδάσκει από το 2000. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν σε ζητήματα που σχετίζονται με τη γνωστική και ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαίτερα αυτών με νοητική καθυστέρηση. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους και έχουν καταγραφεί αρκετές ετεροαναφορές στο έργο της σε ελληνικά και σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά.
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤΣΙΑΜΗΤΡΟΥ ΛΙΑΚΟΥ- ΟΙ ΑΝΓΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣΕΧΙΔΗΣ Ι. -ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΘεοδωρίδου, Ζ. . Οπτικοκινητικές δεξιότητες και κινητική μνήμη σε παιδιά με και χωρίς δυσλεξία.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Δαμιανίδου, Δ. (2012). Προσαρμογή του εργαλείου “Reading Free Vocational Inventory του Becker” σε εφήβους και ενήλικες με ελαφρά νοητική αναπηρία.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Μάστορα, Μ. (2011). Διερεύνηση προβλημάτων προφορικού λόγου σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με και χωρίς προβλήματα συμπεριφοράς.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Μάσση, Μ. (2011). Πρόγραμμα παρέμβασης για την ανάπτυξη αναγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδί με σύνδρομο Williams.
Είδος Συμμετοχής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Δαλακούρα Α. (2011). Σχολική ενδυνάμωση και γλωσσική ενίσχυση αλλόγλωσσων μαθητών: παρέμβαση σε δίγλωσσο μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Παυλίτσα, Π. (2011). Αναγνωστική δεξιότητα και χρήση στρατηγικών στη μητρική και ξένη γλώσσα παιδιών με δυσλεξία.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Γκιαούρη, Σ. (2010). Οπτικές πλάνες και θεωρία του νου: Μια εμπειρική διερεύνηση σε παιδιά με σύνδρομο Down, νοητική καθυστέρηση μη οργανικής αιτιολογίας και με τυπική ανάπτυξη.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Γκουντούρας, Ν. (2010). Δίγλωσσοι μαθητές με δυσκολίες στο γραπτό λόγο και προβλήματα συμπεριφοράς: Ένα πρόγραμμα παρέμβασης.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟικονομίδου, Γ. (2010). Συγκριτική διερεύνηση γραφοκινητικής συμπεριφοράς σε μαθητές με χαμηλή απόδοση στη γραφή και μαθητές με δυσλεξία.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Υψηλάντη, Α. (2009). Διερεύνηση της λειτουργικής εγκεφαλικής ασυμμετρίας με μετρήσεις προτίμησης και επίδοσης σε άτομα με νοητική καθυστέρηση.
Είδος ΣυμμετοχήςΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Νιάκα, Ε. (2009). Πρόγραμμα παρέμβασης αγωγής υγείας σε παιδιά με ελαφρά νοητική καθυστέρηση.
Είδος ΣυμμετοχήςΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή• Ελευθερίου, Π. (2008). «Ανάπηρος, ψυχοπαθής, τρελός, ανίκανος, αλλόκοτος, χωρίς φίλους, θλιμμένος»: στερεοτυπικές αντιλήψεις και στάσεις μαθητών του ελληνικού δημοτικού σχολείου για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Είδος ΣυμμετοχήςΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Έτος2008
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΘΑΛΗΣ"
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΑΜΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έτος2015
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
Τίτλος«ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣΥΓΓΡΑΦΗ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Έτος2015
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
ΤίτλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
Έτος2013
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
Τίτλος«Διαχείριση κρίσεων στο εσωτερικό περιβάλλον των δημοσίων οργανισμών & στην επικοινωνία με τον πολίτη"
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΑΔΕΔΥ
Έτος2011
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλοςολοήμερο νηπιαγωγείο
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός• Μέλος της ομάδας για τη συγγραφή Οδηγού για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο (υπεύθυνη ενότητας που αφορά στη μετάβαση παιδιών με ειδικές ανάγκες από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο)
Έτος2008
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλοςequal
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣυμφιλίωση της οικογενειακής με την επαγγελματική ζωή» [εκπρόσωπος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών: Αλευριάδου Α. υλικό και διαλέξεις
Έτος2008
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Λογισμικό
ΤίτλοςΠρόγραμμα ανίχνευσης ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε παιδιά με ελαφρά νοητική καθυστέρηση και σύνδρομο Down
Είδος ΣυμμετοχήςΚατασκευή και στάθμιση λογισμικού
Έτος2012
Διαχείριση προκλητικών συμπεριφορών σε άτομα με νοητική αναπηρία.
5. Αλευριάδου, Α., Γκιαoύρη, Σ. & Παυλίδου Κ., ΠΕΔΙΟ, , 2016
Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Ανίχνευση δυσκολιών και προτάσεις παρέμβασης.
Αλευριάδου, Α., & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis, , 2012
Active Citizenship & Contexts of Special Education. Education for the inclusion of all students.
Alevriadou, A. & Lang, L., London: Cice., , 2011
Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση.
Αλευριάδου, Α., & Γκιαoύρη, Σ., Θεσσαλονίκη: University Studio Press., , 2010
Οδηγός Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
1. Αλευριάδου, Α., Βρυνιώτη, Κ., Κυρίδης, Α., Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Ε., & Χρυσαφίδης, Κ., Αθήνα: ΥΠΕΠΘ., , 2009
A comparative analysis of cognitive and psychosocial functioning in children with writing disabilities
Alevriadou, A. & Giaouri, S., Psychology,, 7, 154-165, 2016
The Zeigarnik effect paradigm revisited: The case of children with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences., , , 2016
Teachers’ interpersonal style and its relationship to emotions, causal attributions, and type of challenging behaviors displayed by students with intellectual disabilities.
Alevriadou, A. & Pavlidou, K., Journal of Intellectual Disabilities, , , 2015
Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities.
Alevriadou, A. & Giaouri, S., International Journal of Assessment and Evaluation, 22(2), 37-45, 2015
The impact of executive functions on the written language process: Some evidence from children with writing disabilities.
29. Alevriadou, A. & Giaouri, S., Journal of Psychologists and Counselors in Schools (former Australian Journal of Guidance and Counseling),, 25(1), 24-37, 2015
Review of upper limb motor coordination (handling skills) in students with specific learning disabilities.
Tsapakidou, A., Alevriadou A., & Contochristos, V., Indian Journal of Research, 3(2), 146-148., , , 2014
Investigating memory strategies and motor memory in dyslexic and non-dyslexic children.
Theodoridou, E., Alevriadou, A., Semoglou, K., & Anastasiadou, S., The International Journal of Learner Diversity and Identities, 20(3), 25-44., , , 2014
Teachers’ beliefs about the factors affecting the positive outcome of intervention in managing challenging behaviors of individuals with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., & Pavlidou, K., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 159, 132-136., , , 2014
Reliability and validity of the “Reading-free Vocational Interest Inventory (R-FVII)” in adolescents and adults with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., Anastasiadou, S., & Damianidou, D. (2014)., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 114, 388-393., , , 2014
Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities.
Alevriadou, A. & Giaouri, S., International Journal of Assessment and Evaluation., , , 2014
Representations of disability from the perspective of people with disabilities and their families: A critical discourse analysis of disability groups on Facebook.
Stamou A.G., Alevriadou, A., Soufla F., Scandinavian Journal of Disability Research., , , 2014
An intervention programme related to reading development – a case study of a child with Williams syndrome
Alevriadou & Massi, Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences, 1(1), 55-61, 2013
Ποιοτική και ποσοτική ανάλυση των δυσκολιών του γραπτού λόγου σε παιδιά με δυσλεξία και σε παιδιά με χαμηλή απόδοση στη γραφή.
Αλευριάδου, Α., & Σέμογλου, Κ., Oικονομίδου, Γ., Σύγχρονη Εκπαίδευση,, 167,, 36-51, 2012
Gender differences in reading preferences and strategies employed by Greek students: Socio-cognitive and citizenship issues.
Griva, E., Alevriadou, A. & Semoglou, K., International Education Studies,, 5(2),, 24-34., 2012
A comparative study of representations about disability in primary school children’s drawings: A sociosemiotic approach.
Eleftheriou, P., Stamou, A., & Alevriadou, A., Applied Semiotics,, 22(1),, 1-12., 2012
Ambiguous figures perception and theory of mind understanding in children with intellectual disabilities: Αn empirical study with some educational implications.
Giaouri, S., Alevriadou, A., & Lang, L., International Journal of Academic Research, 3(1),, ,296-300., 2011
Representations of disability in Greek school newspapers: a quantitative and qualitative analysis.
Valsamidou, Vamvakidou and Alevriadou, Review of European Studies, 3(2), 10-21, 2011
Second-order Mental State Attribution in Children with Intellectual Disability: Cognitive Functioning and Some Educational Planning Challenges
Alevriadou and Giaouri, Journal of Educational and Developmental Psychology, 1(1), 146-153, 2011
Promoting road safety for preadolescent boys with mild intellectual disabilities: The effect of cognitive style and the role of attention in the identification of safe and dangerous road-crossing sites.
Alevriadou, Α., International Journal of Special Education,, 2,, 127-135., 2010
Directionality in Down syndrome children: Is there a difference?
Semoglou, K., Alevriadou, Α., & Oikonomidou, G., The International Journal of Learning,, 16(5),, 203-210., 2010
A qualitative study of poor and good readers’ strategy use in EFL reading.
Griva, E., Alevriadou, A., & Geladari, A., The International Journal of Learning,, 16(1),, 51-72., 2009
Ο αφηγηματικός λόγος ενός παιδιού με σύνδρομο Williams: Μελέτη περίπτωσης.
Αλευριάδου, Α., & Ντίνας, Κ., Σύγχρονη Εκπαίδευση,, 155,, 177-189., 2008
Εφαρμογή προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής σε ενήλικες με ελαφρά νοητική καθυστέρηση.
Αλευριάδου, Α., Τσακιρίδου, Ε., Ανθοπούλου, Β., Αριτζομπάνου, Ε., Δεληγιαννίδου, Σ., & Κορωνίδου Α., Θέματα Ειδικής Αγωγής, ,, 40, 19-29, 2008
Η Διεπιστημονικότητα στη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συμβάλλοντας στην άρση του σχολικού-κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία.
Αλευριάδου, A. & Γκιαούρη, Σ, Στα Πρακτικά του Συνέδριου Πολιτικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «Από την Ρόζα Λούξεμπουργκ στο Τερατώδες Είδωλο της Ευρώπης»,, Φλωρινα, , 2016
Αντιλήψεις και στάσεις μητέρων παιδιών με νοητική αναπηρία για τη σημασία των κοινωνικογνωστικών δεξιοτήτων
Aλευριαδου και Φουντουλάκη, 5ο Συνέδριο Κοινωνιολογικής έρευνας, Αθήνα, , 2016
Σύνδρομο Asperger: Τεχνικές παρέμβασης –ευαισθητοποίησης μέσα από κείμενα δημιουργικής γραφής.
Αλευριάδου, A. & Kούσλης Χ., 2ο Διεθνές Συνέδριο Δημιουργικής Γραφής, Κέρκυρα, , 2016
Educational intervention programme in sexual education of a pre-Adoloscent boy with Prader- Willi syndrome: A case study.
Alevriadou, A. & Sereti, I., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 185, Σμύρνη, 98-103, 2015
Choice as an aspect of critical thinking for students with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., In the proceedings of the 2nd International Conference, Education Across Borders ―Critical Thinking in Education, Κορυτσά, 299-303, 2015
Διδακτική παρέμβαση μαθηματικών σε μαθητές με ελαφρά νοητική αναπηρία και διαφορετικά επίπεδα αυτονομίας που φοιτούν σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ: Μια συγκριτική μελέτη.
Αλευριάδου, Α., Γκοτζαμάνης, Δ. & Χατζηγιαννακού, Α., Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλωρινα, , 2015
Teachers’ beliefs about the factors affecting the positive outcome of intervention in managing challenging behaviors of individuals with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., & Pavlidou, K., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 159, Κροατία, 132-136, 2014
Reliability and validity of the “Reading-free Vocational Interest Inventory (R-FVII)” in adolescents and adults with intellectual disabilities.
Alevriadou, A., Anastasiadou, S., & Damianidou, D., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 114, κροατία, 388-393, 2014
Characters with special needs in the contemporary children's books: The role of education in community building versus social stereotypes',
Kotopoulos, T. H., Alevriadou, A., Vamvakidou, I. & Michailidis, E., in P. Cunningham & N. Fretwell (Εds.) Creating Communities: Local, National and Global. London: CiCe,, Αγγλία, , 2012
Teachers’ beliefs about the performance of bilingual immigrant students with or without learning difficulties
Alevriadou, A., Griva, E., Papadopoulou, I. & Spinthourakis, J-A., in P. Cunningham & N. Fretwell (Εds.) Creating Communities: Local, National and Global. London: CiCe,, Aγγλία, , 2012
Μαθητές με δυσλεξία: συγκριτική καταγραφή των αναγνωστικών δεξιοτήτων και στρατηγικών στη μητρική και ξένη γλώσσα.
Γρίβα, E., Αλευριάδου, A. & Παυλίτσα, Π., Πρακτικά του Εκπαιδευτικού Συνέδριου του Πανεπιστημίου Frederick, Απρίλιος 2011, ς, Λεμεσός, Κύπρος, , 2012
“Ζωγράφισε τα άτομα με ειδικές ανάγκες”: Aναπαραστάσεις της αναπηρίας μέσα από ιχνογραφήματα παιδιών του Δημοτικού.
Στάμου, Α., Αλευριάδου, Α., & Ελευθερίου, Π., . Στο Μ. Πουρκός & Ε. Κατσαρού (Επιμ.), Πρακτικά στο συλλογικό τόμο με τίτλο «Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση»., Ρέθυμνο, , 2012
Are children with Down syndrome susceptible to visual illusions?
Giaouri S., & Alevriadou, Α., Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15,, Κωνσταντινούπολη, , 2011
Students with dyslexia: a comparative record of reading strategies in first and foreign language.
Griva, E., Alevriadou, A. & Pavlitsa, P., In the Proceedings of International Conference on Education, April 2011, Frederick University, Cyprus., Λεμεσός, , 2011
Spatial location of movement: Automatically encoded or not?
Alevriadou, Α., Procedia-Social and Behavioral Sciences,, Κωνσταντινούπολη, 2, 4707-4711, 2010
Theory of mind abilities in children with Down syndrome and non-specific intellectual disabilities: An empirical study with some educational implications.
Giaouri S., Alevriadou, Α. , & Tsakiridou, E., Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2,, Κωνσταντινούπολη, 3883-3887., 2010
Second-order False Belief Attribution in Children with Non-specific Intellectual Disabilities and Down Syndrome: Social-cognitive Profile Research and Educational Planning Challenges.
Giaouri S., & Alevriadou, Α., Bulletin of the University of Ploesti, Educational Series, 17(2)., Ρουμανία, , 2010
Παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: ανίχνευση γνωστικών παραμέτρων αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου στη μητρική γλώσσα.
Γκιαούρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/μητρικής, δεύτερης/ξένης)», του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, , 2010
Αναγνωστικές δεξιότητες στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες: Μια κριτική σύνθεση.
Παυλίτσα, Π., Αλευριάδου, Α., & Γρίβα, Ε., Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/μητρικής, δεύτερης/ξένης)» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, , 2010
Minority language students: A comparative account of good and poor writers’ strategies in Greek and in a foreign language.
Griva, E., Alevriadou, Α., Xanthidou, P., & Tsakiridou, E., Conference Proceedings of the IAIE & IMEPO International Conference “Intercultural Education: Paideia, Polity, Demoi”,, Athens, Greece, , 2009
Οι εναλλακτικές ιδέες μαθητών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες για τη σχέση μικροοργανισμών και αποικοδόμησης της νεκρής οργανικής ύλης.
Μαυρικάκη, E., Αλευριάδου, Α., & Γεροδήμου, Λ., Στο Π. Καριώτογλου, Α. Σπύρτου, & Α. Ζουπίδης (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, εκδόσεις Γρά, 2009
). How Greek children with and without learning disabilities understand the concept of microbes.
Gerodimou, L., Alevriadou, Α., & Mavrikaki, E., Conference Proceedings of the Biological Sciences Ethics and Education entitled “The Challenges of Sustainable Development”, Dijon,, France, , 2008
Μετάβαση των νηπίων με ειδικές ανάγκες από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο.
Αλευριάδου, Α., Πρακτικά του Κεντρικού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου Στελεχών της Εκπαίδευσης «Το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο» της Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΕΠΘ,, Αθήνα, 76-80, 2008
Constructing an identity of able-bodiedness: Discourses of disability by primary school children.
Stamou, A., Alevriadou, Α., Eleftheriou P., & Vamvakidou, I., In Ross A. & Cunningham P. (Eds.),Proceedings of the tenth Conference of the Children’s Identity and Citizenship in Europe Thematic Network entitled “Reflecting on Identities: Research, Practice & Innovation”, published by CiCe , London., Βαρκελώνη, , 2008
Children with writing disabilities: Revisiting the role of attention and concentration.
Alevriadou, A., & Giaouri, S., Horizons in Neuroscience Research., 20, , 2015
Relationship between visual illusion perception and cognitive phenotype of children with Down syndrome.
Alevriadou, A., & Giaouri, S., . In A. Costa & E. Villalba (Eds.), Horizons in Neuroscience Research. Volume 10. New York: Nova Press., 10, , 2013
Νευρο-γνωστικό και συμπεριφορικό πρότυπο παιδιών με Δισχιδή ράχη και Υδροκεφαλία.
Αλευριάδου, Α. & Γκιαούρη, Στο Ε. Μεσσήνης (Επιμ.), Κλινική Παιδο-Νευροψυχολογία. Πάτρα: Γκότσης, , σελ. 89-109, 2012
Implementing technology to evaluate social-cognitive skills of children with Down syndrome.
Alevriadou, A., & Giaouri, S., In A. van den Bosch & E. Dubois (Eds.), New developments in Down syndrome research. New York: Nova Press., , , 2012
The use of strategies in embedded figures tasks by boys with and without organic mild mental retardation: A review and some experimental data.
Alevriadou, A., & Tsakiridou, E., In M. Barnes (Editor), Genes, brain and development: The neurocognition of genetic disorders. Cambridge, MA: Cambridge University Press., , , 2010
Distractor interference effects and identification of safe and dangerous road-crossing sites by children with and without mental retardation.
Alevriadou, A., & Grouios, G., In J.B. Mottely & A.R. Randall (Eds.), Early Education.New York: Nova Press., , , 2009

© 2016 nured.uowm.gr