1η Στρογγυλή τράπεζα (Ε. Γώτη, Κ. Ντίνας, Αικ. Κοκοζίδου)
«Ο λύκος αλλιώς: πώς να 'ναι, πώς; Ψάξε και θα βρεις, κριτικά αν το σκεφτείς». Ο Κριτικός Γραμματισμός στο νηπιαγωγείο: ένα πρόγραμμα εφαρμογής του
Συμμετείχαν στο σχέδιο εργασίας οι νηπιαγωγοί: Απιδοπούλου Σοφία , Γκουβεντάρη Πόπη, Γούρκου Χριστίνα, Δάμτσιου Πόπη, Ζιαμπούλη Κατερίνα, Κακάνη Ευαγγελία, Καντά Λίτσα, Καρασάββα Λευκή, Καρασάββα Χριστίνα, Καρασίμου Μαρία, Κοκοζίδου Κατερίνα, Κοπαρανίδου Γιώτα, Κουτσογιώτα Αλέκα, Κυράνου Ελένη, Μπαξεβανίδου Αγγελική, Πίτση Τασούλα, Σκρίμπα Ευαγγελία, Σμέρνου Εύη, Σταμάτη Σάσα, Τόλιου Ελένη, Φραγκότση Ελένη, Χολέβα Όλγα
2η Στρογγυλή τράπεζα, Συντονίστρια: Τρ. Κωστούλη
Η «παραδοσιακή» και η «λειτουργική» γραμματική ως εργαλεία στην κριτική ανάγνωση της κοινωνικής πραγματικότητας: από τη θεωρία στην πράξη του κριτικού γραμματισμού
Εισαγωγικό κείμενο
Ενάντια στην τελεολογία της κριτικής διάστασης του γραμματισμού: η διαλογικότητα στον κριτικό γραμματισμό και η διαλογικότητα του κριτικού γραμματισμού
Παραδοσιακή γραμματική και κριτικός γραμματισμός
Προς έναν νέο Λόγο για τη διδασκαλία της Λειτουργικής Γραμματικής: ‘Εγχειρίδιο’ γραμματικής περιγραφής και τρόποι αξιοποίησής του στην πράξη
H διδασκαλία των ‘λειτουργιών’ στη σχολική πράξη: Από την κειμενοκεντρική προσέγγιση σε ένα πρόγραμμα κριτικού γραμματισμού
Συνδυάζοντας τα ‘μέρη του λόγου’ με τις ‘λειτουργίες’: Οι στάσεις και οι αντιστάσεις Κύπριων εκπαιδευτικών σε μια νέα παιδαγωγική πρόταση