Τρόπος παράδοσης | πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών |
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος: Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος καθ'όλη τη διάρκεια του εξαμήνου. Η παράδοση γίνεται με τη βοήθεια Η/Υ, ενώ κατά την διεκπεραίωση της εργασίας οι φοιτητές/τριες καλούνται να χρησιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές ενημέρωσης και εναλλακτικά μέσα για την ποιοτική έρευνα. Χρήση μαθησιακών βοηθημάτων βασισμένων σε ΤΠΕ: - Χρήση ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση: - Χρήση ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών: Η αξιολόγηση γίνεται σε πλαίσια αξιοκρατίας και με βαθμολόγηση ανάλογη του βαθμού επιτυχίας όσων ζητήθηκαν ανά το εξάμηνο. Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με τους φοιτητές: Οι φοιτητές/τριες μπορούν να επικοινωνήσουν ανά πάσα στιγμή διαδικτυακά για οτιδήποτε χρειάζονται, ενώ κατά τη διαδικασία ανακοινώσεων χρησιμοποιούνται οι μηχανισμοί του e-class για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωσή τους. |
||||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών |
1. Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου. 2. Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου. 3. Κατ΄οίκον εργασία. 4. Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας. 5. Παρακολούθηση φοιτητών κατα την εκτέλεση εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων. 6. Λήψη από τους φοιτητές συστηματικών σχολίων στο μέσον του εξαμήνου. 7. Διασφάλιση διαφάνεια στην αξιολόγηση της επιδοσης των φοιτητών: Η διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών διασφαλίζεται μέσα από διαχωρισμό των υποχρεώσεών τους και της ανάλογης βαθμολόγησής τους γι'αυτά. Το σύστημα αυτό τους γνωστοποιείται και η δια ζώσης αλλά και εξ'αποστάσεως επαφή επιτυγχάνεται με τρόπο συνεργατικό και αξιοκρατικό. |
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Μιχαήλ, Δ. (2014). Αλβανική Μετανάστευση στην Ελλάδα: Μελέτες και Ζητήματα. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης. Μιχαήλ, Δ. (2003 [1992]). Έθνος, Εθνικισμός και Εθνική Συνείδηση: Μια ανθρωπολογική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης. Τσιούμης, Κ. (2003). Ο μικρός άλλος" Μειονοτικές ομάδες στην προσχολική εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ζυγός. Φραγγουδάκη, Α. (1997). Τι ειν' η πατρίδα μας; Αθήνα: Αλεξάνδρεια. Χριστόπουλος, Δ. (1997). Το Μειονοτικό φαινόμενο στην Ελλάδα. Αθήνα: Κριτική. Μιχαήλ Δ. 2005 “Το Ζήτημα της Ταυτότητας των Πομάκων: Ιστορική και Ανθρωπολογική προσέγγιση”. Περί Θράκης.. Τόμος 4. Μιχαήλ Δ. (2010). Η στάση των Αλβανών Μεταναστών γονέων απέναντι στο Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Ζητήματα ταυτότητας, γλώσσας και στρατηγικές ενσωμάτωσης. Εθνολογία 14. Michail D. (2009). “Working here, investing here and there: present economic practices, strategies of social inclusion and future plans for return amongst Albanian immigrants in a Greek-Albanian border town”, Journal of Southern European and Black Sea Studies, 9(4): 539-554. Michail, D. (2013). “Social development and transnational households: Resilience and motivation for Albanian immigrants in Greece in the era of economic crisis”, 13(2): 265-279.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Journal of Southern European and Black Sea Studies Journal of Ethnic and Racial Studies