Τρόπος παράδοσης | προφορικά στο αμφιθέατρο | ||||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών |
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος: Όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν απολύτως ναι. |
||||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών |
1. Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου. 2. Κατ΄οίκον εργασία. 3. Προφορική παρουσίαση εργασίας. 4. Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας. 5. Λήψη από τους φοιτητές συστηματικών σχολίων στο μέσον του εξαμήνου. 6. Διασφάλιση διαφάνεια στην αξιολόγηση της επιδοσης των φοιτητών: Η διαφάνεια στηρίζεται σε ένα άτυπο εκπαιδευτικό συμβόλαιο το οποίο βασίζεται σε αρχές οι οποίες είναι σαφείς και ξεκάθαρες από την αρχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συνέπεια, αμεροληψία,αξιοκρατία, προσπάθεια για το καλύτερο αποτελούν βασικές αρχές οι οποίες είναι από την αρχή γνωστές σε όλους και όλες. |
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Βεργίδης, Δ. (1995) Υποεκπαίδευση: Κοινωνικές, Πολιτικές και Πολιτισμικές διαστάσεις, Αθήνα, Ύψιλον. Βεργίδης. Δ. (1997) Εκπαίδευση Ενηλίκων: θεωρητικό πλαίσιο, σχεδιασμός προγραμμάτων, ερευνητικά δεδομένα, Πάτρα, Πανεπιστήμιο Πατρών. Βεργίδης, Δ., (1999) Κοινωνικός και Οικονομικός Ρόλος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα, στο Δ. Βεργίδης, Κ. Abrahamsoon, R. Davis, & R. Fay, Εκπαίδευση Ενηλίκων: Κοινωνική και Οικονομική λειτουργία, Πάτρα, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Βεργίδης, Δ. (2001) «Διαβίου Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική», στο Κ.Π. Χάρης, Ν.Β. Πετρουλάκης, Σ. Νικόδημος, Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διαβίου Μάθηση: Διεθνής Εμπειρία και Ελληνική προοπτική, (Πρακτικά του θ΄διεθνούς συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος), Αθήνα, Ατραπός, σσ. 127-144. Βεργίδης, Δ. (2005). Η Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα, Πρακτικά 1ου Συνεδρίου Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα: Μεταίχμιο, 55-72. Βεργίδης, Δ. & Καραλής, Θ. (1996) Οι μελλοντικοί στόχοι και πολιτικές της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρώπη του 1995, στο Επιθεώρηση Παραγωγικότητας, Έτος 7ο, 1, (30) 1996, σσ. 6-33. Καραλής, Θ. (2002β) Δια Βίου εκπαίδευση και ελληνικό πανεπιστήμιο: η συμμετοχή των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο σύστημα συνεχιζόμενης κατάρτισης, στο Πανεπιστήμιο, τ.5, σσ. 93-111. Καραλής , Θ. (2003) Διαβίου μάθηση και εκπαίδευση: Θεωρητικές προσεγγίσεις, προκλήσεις και προοπτικές, στο Παιδαγωγικός Λόγος, 2,3/2003, σσ. 139-148. Καραλής, Θ. (2004) Η Εκπαίδευση Ενηλίκων στη Σύγχρονη Ελληνική Πραγματικότητα, Πάτρα, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Καραλής, Θ. (2006) Κοινωνικό-οικονομικές και πολιτισμικές διαστάσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων, στο Α. Κόκκος (επιμ.) Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης, Αθήνα, ΕΚΕΠΙΣ. Καραλής, Θ. (2010). Η εξέλιξη της εκπαίδευσής ενηλίκων στην Ελλάδα, στο Δ. Βεργίδης & Α. Κόκκος (επίμ) Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές, Αθήνα: Μεταίχμιο, 17-42. Καραλής, Θ. (2013). Κίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή των ενηλίκων στη δια βίου εκπαίδευση. Αθήνα:ΙΝΕ/ΓΣΕΕ Κελπανίδης, Μ. & Βρυνιώτη, Κ. (2004) Διαβίου Μάθηση. Κοινωνικές προϋποθέσεις και λειτουργίες. Δεδομένα και διαπιστώσεις, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα. Κόκκος, Α. (2002) «Η εκπαίδευση ενηλίκων στην Ευρώπη και στην Ελλάδα: προσδιορισμός του πεδίου, τάσεις, πολιτικές», στο Α. Κόκκος (επιμ.) Διεθνής Συνδιάσκεψη για την Εκπαίδευση Ενηλίκων, Αθήνα, Μεταίχμιο. Κόκκος, Α. (2005) Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ανιχνεύοντας το τοπίο, Αθήνα, Μεταίχμιο. Λευθεριώτου, Π. (2010). Ο ρόλος και η εκπαίδευση των εκπαιδευτών ενηλίκων στην Ελλάδα: ιστορική αναδρομή και σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Στο: Δ. Βεργίδης, & Α. Κόκκος (Επιμ.), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές (σελ. 271-305). Αθήνα: Μεταίχμιο. Λευθεριώτου, Π. (2014), Ο σχεδιασμός προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα, αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, ΕΑΠ. Μπονίδης, Κ. & Χοντολίδου, Ε. (1997). Ερευνά σχολικών εγχειριδίων: Από την ποσοτική ανάλυση περιεχομένου σε ποιοτικές μεθόδους ανάλυσης. Το παράδειγμα της Ελλάδας, στο Μ. Βάμβουκα, Α. Χουρδάκη (επιμ.)Παιδαγωγική επιστήμη στην Ελλάδα και στην Ευρώπη: Τάσεις και προοπτικές, Αθήνα Ελληνικά Γράμματα
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Δείτε σχετικά www.adulteduc.gr